Få (meget) mere ud af den trafik du allerede har købt!

Afklaring af mål

Vi starter med at afklare dine ønsker og mål for CRO-optimeringsprocessen, så vi kan skabe den største værdi for dig.

Tracking & Analyse

Vi tester og analyserer din hjemmeside for at finde potentielle forbedringer og årsager til tab af besøgende.

Rådgivning & Update

Vi rådgiver dig om, hvilke tiltag der bør implementeres, og følger herefter udviklingen sammen med dig.

Dine muligheder

Landingssider

➜ Indsamling af leads

Vi designer en selvstændig landingsside, som er skabt med fokus på høj konverteringsrate.

Landingssiden bringer dit budskab i fokus, samtidigt med en optimeret brugeroplevelse. Dette øger chancen for konvertering af de besøgende.

Formål:

Øge antallet af leads, uden at øge dit kampagnebudget.

Tracking

➜ A/B split-tests

➜ Heatmaps

➜ Scroll-tracking

➜ Skærmoptagelser

Ved at implementere disse datadrevet metoder kan vi indsamle specifikke data om, hvad der fungerer effektivt på din hjemmeside, og hvor besøgende støder på udfordringer.

Formål:

Viden til at træffe data-valide beslutninger om forbedringer på

din hjemmeside.

Analyse

➜ UX & Design

➜ Brugertests

➜ Konkurrent CRO-analyse

Brugerbaseret analyser, hvor vi inddrager eksterne testpersoner til at identificere konkrete optimeringstiltag på din hjemmeside og samtidigt analysere, hvad dine konkurrenter lykkes med på deres hjemmeside.

Formål:

Ekspertrådgivning fra analyser og brugertests til hvordan din hjemmeside bør forbedres.

Hør mere om vores løsninger

FAQ

Hvad er CRO ?

Konverteringsoptimering (også kendt som CRO: Conversion Rate Optimization) er processen med at forbedre ens hjemmesides evne til at få besøgende til at udføre ønskede handlinger, såsom køb eller tilmeldinger.

Formålet er at forbedre konverteringsraten ved at optimere f.eks. brugeroplevelsen, design, budskaber, ja faktisk alt, der kan motivere de besøgende til at blive kunder.

Hvem er Waxo ?

Vi er team af eksperter i tracking og analyse-værktøjer, der kan skabe de bedste betingelser for en forbedret brugeroplevelse og konverteringsrate på din hjemmeside.

Vores mindset er, at det altid kan betale sig at få mere værdi ud af din nuværende trafik, i stedet for at købe mere trafik ved at øge dit annonceringsbudget.

Hvem ejer Waxo ?

Waxo er del af Nordeuropas største digitale bureau med +400 specialister fordelt på 12 kontor. Med over 8.000 kunder har vi ekspertisen inden for stort set alle brancher og har markedsført mange forskellige produkter og ydelser.

Hvilke typer virksomheder kan I hjælpe ?

Uanset om du har en webshop, sælger til slutbrugere eller udelukkende til andre virksomheder, så kan du få gavn af vores tracking- og analyse løsninger.

Hvad koster jeres ydelser ?

Vi tager udgangspunkt i jeres behov og ønsker til implementering. Der er ingen grund til at foretage komplekse trackinganalyser, hvis I ikke har tid til at få tiltagende implementeret på hjemmesiden.

I dialog med dig bliver vi enige om, hvor omfattende en analyse eller tracking, der passer til jeres tid og ressourcer. I vores landingsside-koncept kan du også selv bestemme hvor omfattende landingssiden skal være, og hvor mange forskellige udgaver du ønsker.

Konverteringsoptimering er en proces, som tilpasses dine behov. Du skal dog tænke på konverteringsoptimering som en investering i at skabe mere omsætning:

Lad os forbedre din konverteringsrate

Få uforpligtende opkald